itulau_fanua

Tala Fou

LOWCELL Polypropylene fa'afua laupapa

LOWCELL Polypropylene foamed board o se mea mama e ofoina atu le malosi sili, tumau ma mea e faʻafefete ai, o lea na faʻaaogaina i mea faʻapipiʻi, e pei o le vaeluaina o sui o koneteina toe faʻaaogaina.O le laina o oloa e ofoina atu fa'amanuiaga sili atu e ala i le fa'aogaina o oloa lautele, antistatic-ma conductive-grade e tusa ai ma le siosiomaga fa'aoga.

Ole tele ole fa'aoga 3 taimi fa'afufu laupapa e fa'apipi'i mea totonu.

Mafaufau i le tamaoaiga sili ona lelei, faʻalautele foam lea e talafeagai mo le faʻaaogaina (Faʻalua taimi-Fa taimi) Filifiliga.E mafai ona toe fa'aaogaina fa'apea fo'i ma se polypropylene lautele (PP plastic).

E sili atu i luga o le lamolemole i le ausiaina o se minute sela e ala i se uluai tekinolosi foam, ma o le lau gravure ma le offset lithography e mafai.O le lagona i luga o se mea uiga ese ma le mafanafana o se uiga.

Ose mea e le tosina gofie le pefu mo se taimi umi e ala ile antistatic treatment, ma e le fa'aleagaina faigofie.E le gata i lea, o le oloa e faʻamalosia atili ai uiga mo le siʻosiʻomaga e le fiafia i le eletise eletise e pei o le puipuia o le eletise ma le puipuia o le eletise tumau, ma isi.

E sili ona lelei i le faagasologa o le faʻaulutalaina, faʻapipiʻi, faʻapipiʻi galu supersonic ma le taofi faʻamau.

Vaeluaga o sui, mea e fa'afefete'i, fa'apipi'i pepa, mea puipui, pito i lalo, pusa toe fa'aaogaina (pusa toe fa'aaogaina), fala fola, va'a, pusa mo keke, ma isi.

LOWCELL e sili ona lelei le lamolemole i luga o le fogaeleele, lea e fetaui lelei mo le lolomi o le screen, lomitusi gravure ma le lolomi offset.O mea e mafai ona faigofie ona galue aua e mama ma sa masani ona faʻaaogaina ma faʻailoga i nofoaga maualuluga.

Fa'ailoga (fa'ailoga saogalemu, fa'ailoga o auala, laupapa puletini, panel), pepa fa'amau, pepa lautele, fa'aaliga

O le tekinolosi tulaga ese na fa'aaogaina e gaosia ai LOWCELL ua faia ai se mea e foliga tutusa ma pepa.O mea na faʻaaogaina ma faila ma isi mea tusi.E tolu mafiafia eseese, e pei o le 1.0, 1.5 ma le 2.0 mm o loʻo avanoa.

E mafai foi ona faʻaaogaina e fai ai faila, pusa faila, tagata fiafia, meataalo aʻoaʻoga, mea faʻapipiʻi.


Taimi meli: Aukuso-31-2021